Loading...

Onze partners


Klomps & Boor Risicobeheer

Klomps & Boor risicobeheer is een onafhankelijk, nationaal werkend assurantiekantoor.    In samenwerking met de branche organisaties voor beroepsfotografen en een aantal gerenommeerde Nederlandse verzekeraars is een uniek en exclusief product ontwikkeld wat naadloos aansluit op de specifieke verzekeringswensen van de beroepsfotograaf.

Vacatrue

Vacatrue is een vacaturewebsite die veelal via social media zijn vacatures verspreid. Het is tegenwoordig steeds lastiger om sollicitaties te krijgen op je vacatures, daar helpt Vacatrue bij door middel van promotie via social media kanalen. Ze ontzorgen compleet en maken gebruik van slimme campagnes.  De samenwerking tussen Happix en Vacatrue ligt in het delen van de lokale foto's, zodat Vacatrue altijd up-to-date foto's kan toevoegen aan zijn campagnes in de steden. In ruil daarvoor krijgt Happix en de eigenaar van de foto online zichtbaarheid dankzij Vacatrue. Een mooie samenwerking die onze fotografen meer zichtbaarheid op gaat leveren in de stad waar hij/zij werkzaam is.  Jouw foto's ook met naamsvermelding via Vacatrue? Meld je aan via Happix en upload jouw lokale in je account onder 'mijn accountgegevens' bij 'foto's uit mijn omgeving'. 

Bankgiro Loterij

De Bankgiro Loterij is dé cultuurloterij van Nederland. Zij vinden cultuur een belangrijk element, daarom verdient het ondersteuning. Zij steunen culturele organisaties die werken aan het behoud van cultureel erfgoed.  De BankGiro Loterij kon dankzij haar deelnemers uit de inleg in 2016 ruim € 66,9 miljoen bijdragen aan cultuur in Nederland. Twee derde van dat bedrag gaat naar musea, molens en monumenten, zoals het Rijksmuseum, de Hermitage Amsterdam, Vereniging de Hollandsche Molen en het Fries Museum. Een derde gaat naar organisaties, zoals het Prins Bernhard Cultuurfonds en het BankGiro Loterij Fonds, die op hun beurt podiumkunsten, beeldende kunst, festivals, cultuurprojecten en concerten ondersteunen. Samenwerking Bankgiro Loterij en Happix Happix mag voor vijftienhonderd prijswinnaars van de Bankgiro Loterij portretten plaatsen. Een unieker en persoonlijker cadeau kun je niet wensen. Al deze fotoshoots komen direct uit bij de aangesloten fotografen met alle garantie en service die Happix aan al haar klanten biedt. 

Intratuin

Intratuin en Happix werken samen! Intratuin is één van de grootste ketens van tuincentra in Nederland, maar het is veel meer dan een tuincentrum. Het is een inspirerende plek om nieuwe ideeën op te doen voor je woning en tuin. Met ruim 52 vestigingen in Nederland, kun je altijd wel een winkel in de buurt vinden.  Voor Dierendag 2017 heeft Happix de handen ineengeslagen met deze gigant. Op zes verschillende vestigingen kun je namelijk terecht voor gratis dierenfotografie. Dit vindt plaats op zaterdag 30 september van 10.30 uur tot 17.30 uur. Wil je meer weten? Je kunt je via de volgende links inschrijven.  Intratuin Apeldoorn Intratuin Almelo Intratuin Deventer Intratuin IJsselstein [NIEUW] Intratuin Lochem Intratuin Zoetermeer [NIEUW]

New Business Radio

New Business RadioNew Business Radio is dé nieuwe zakenzender van Nederland! Het station brengt, 24 uur per dag en 7 dagen per week, non stop lekkere muziek voor op het werk en doet verslag van bijzonder ondernemerschap. Ondernemende mensen, inspirerende gesprekken, innovaties en duurzaamheid. Van hippe start up tot ijzersterke multinational. Iedereen praat mee op New Business Radio!

VIVA

Viva is een Nederlands weekblad met als doelgroep jonge vrouwen van 20 tot 35 jaar. Viva schrijft over uiteenlopende onderwerpen. Er wordt veel aandacht besteed aan relaties, actualiteit, persoonlijke verhalen en seks. Deze onderwerpen worden afgewisseld met luchtigere onderwerpen, zoals mode, beauty en reizen. In 2007 won Viva de prijs voor 'beste tijdschrift van het jaar'. VIVA400 Ieder jaar organiseert Viva de VIVA400. Een lijst met 400 vrouwen die een bijzondere stap in hun loopbaan hebben gezet, een belangrijke prijs wonnen of die in dat jaar iets anders opvallends deden. Er zijn vijf categorieën: de creatieven, de knappe koppen, de krachtpatsers, de wereldverbeteraars en de zaken wonders. De lijst is dus een wilde mix van o.a. beleidsmakers, ICT’ers, ijsklimmers, bommen-ontmantelaars en internetondernemers. Ze doen niet aan een ranking, want hoe vergelijk je nu een atlete die een gouden plak wint op een WK met een promovendus? Niet dus. Dat maakt de lijst zo bijzonder; het gaat om onvergelijkbare prestaties. De VIVA400 vrouw is ambitieus en ondernemend. Ze inspireert door wie ze is, wat ze doet en wat ze bereikt binnen een team, als ondernemer en/of voor de maatschappij. Met haar innovatieve denk- en werkwijze heeft ze een duidelijk doel voor ogen. Afgelopen jaar won ze een prijs, startte een succesvolle eigen business of zette een noemenswaardige prestatie neer waarmee ze het verschil maakte. VIVA is online Viva verzorgt niet alleen een weekblad, maar beheert ook een website waar dagelijks blogs, make-up tips, persoonlijke verhalen en handige video's op worden geplaatst. Daarnaast is er een forum waar lezeressen met elkaar in gesprek kunnen gaan over alle onderwerpen die je maar bedenken kunt. De 'VIVA community' is er voor elkaar. Samenwerking Happix en VIVA Speciaal voor de feestdagen hebben we een toffe actie: je maakt kans op een fotoshoot met je vriendinnen. In samenwerking met VIVA mogen we vijf keer een tegoedbon ter waarde van €150,- weggeven om jou en je vriendinnengroep door een professionele fotograaf op de foto te laten zetten!

Wolfslaar

Landgoed Wolfslaar is een bijzondere locatie aan de zuidrand van Breda. Midden in de weelderige, ongerepte natuur vindt je het imposante landhuis, met alle ruimte voor feestelijke en zakelijke bijeenkomsten. Het koetshuis vormt het culinaire hart van het landgoed. Het sfeervolle landhuis biedt ruimte om te vergaderen in stijl. Verfijnde gastronomie en oprecht gastheerschap zijn hier vaste waarden. Ervaar de rust, ruimte en de ongekende rijke mogelijkheden van landgoed Wolfslaar. Restaurant Wolfslaar Restaurant is sinds 2005 elk jaar bekroond met een Michelinster en tevens ook het enige restaurant in Breda dat hiermee bekroond is. Volgens onafhankelijke review sites behoort restaurant Wolfslaar tot de 10 beste restaurants van Noord-Brabant en bij de 80 beste restaurants van Nederland. Jaarlijks bezoeken ruim 20.000 gasten het sterrestaurant. Trouwlocatie Een bijzondere dag vraagt om een bijzondere omgeving. Landhuis Wolfslaar is volgens velen de mooiste trouwlocatie in Breda. Of je nu alleen op zoek bent naar een trouwzaal voor de huwelijksvoltrekking of de hele trouwdag inclusief borrel, diner en feest bij Wolfslaar onder wilt brengen. Wolflaar maakt van trouwen op het landgoed een unieke ervaring! In de offerte van Wolfslaar wordt Happix vermeldt, om de klant de mogelijkheid te bieden voor een bruiloftsreportage. Culinaire workshops Wolfslaar verzorgt smaakvolle kook-, drank- en foodworkshops en proeverijen. Tijdens de luxe, culinaire workshops leert u o.a. regionaal, Italiaans of Aziatisch koken, proef je heerlijke wijnen, whisky’s, bieren, champagnes, thee of koffie of creëert u bijzondere bonbons en mooie meesterwerkjes van topchocolade. De culinaire workshops zijn leuk, lekker en leerzaam! Een topactiviteit voor een familiedag, vriendenuitstapje, teambuilding of afdelingsuitje. Bijeenkomsten Het imposante en modern ingerichte landhuis ademt de sfeer van vroegere tijden en is dé locatie voor vele soorten zakelijke en persoonlijke evenementen. De mooie salons zijn veelzijdig inzetbaar. Zakelijke bijeenkomsten: Het landhuis is de perfecte locatie om in alle rust te vergaderen of te netwerken. Alle salons hebben uitzicht op de schitterende tuin. Een inspirerende omgeving voor zakelijke bijeenkomsten. Alle vergaderruimtes zijn voorzien van benodigde vergaderfaciliteiten. De vergadering kan uitgebreid worden met een verfijnde lunch of afgesloten worden met een ontspannen diner. Persoonlijke bijeenkomsten: Een receptie, afscheidsborrel, huldiging, jubileum of geboortefeest, landhuis Wolfslaar is een veelzijdige locatie voor feesten of om te gedenken. Jouw wensen zijn altijd het uitgangspunt om er een memorabel moment van te maken.

e-Matching

e-Matching is de eerste Nederlandse datingsite. Al sinds 1998 helpt e-Matching.nl hoogopgeleide singles een partner te vinden. Vele duizenden relaties en huwelijken zijn hierdoor ontstaan. Omdat e-Matching alleen op hoger opgeleiden is gericht, kun je ook gerichter zoeken. Ze stellen hogere eisen aan de inhoud van je profiel dan de meeste andere datingsites. e-Matching is de datingsite voor hoger opgeleide singles die echt op zoek zijn naar een duurzame, vaste relatie. Zowel voor heterorelaties als gay of lesbische relaties. Je bepaalt zelf hoe breed of hoe smal je zoekt en met wie je wel of geen contact wil leggen. De aanmelding is gratis en na goedkeuring wordt je profiel online gezet. Betalende leden kunnen zelf het initiatief nemen tot contact en gratis leden kunnen altijd kosteloos een bericht terugsturen. Van zelf-matching tot datingcoach e-Matching geeft toegang tot vele actuele profielen. Oude, niet actieve profielen worden door e-Matching automatisch verwijderd. Je bepaalt zelf welke matching-criteria voor jou belangrijk zijn. De kans om een relatie te vinden via e-Matching is groter naarmate je zelf actiever bent op de site. Niet iedereen is even handig in dit matchen. Daarom helpt e-Matching jou door middel van datingtips en redactionele artikelen over de wereld van het daten. Onze datingadviseurs kunnen op jouw verzoek een Second Opinion geven over uw profiel en zoekgedrag. Wil je nog meer begeleiding? DatingCoach Irme Ellens-Maat helpt je met persoonlijk advies nog verder op weg. Beperk je niet tot online dating Inmiddels komt 1 op de 5 relaties tot stand via online dating. En bij mensen boven de 35 ligt dit percentage zelfs nog hoger. Online dating kun je heel simpel inpassen in je drukke leven. Je vergroot je kansen natuurlijk enorm als je ook de andere mogelijkheden niet onbenut laat. Check de singles in je eigen sociale omgeving nog eens: op je werk, bij de sportvereniging, netwerkborrels, etc. Want dit is het moment je misschien toch gewoon die stoute schoenen eens moet aantrekken. Ga eens mee met een singlesreis of schrijf je in voor een leuke singlesactiviteit (theater, wandelen, kaarten, enz.). Diegenen die op meerdere fronten actief zoeken, hebben de meeste kans op het vinden van die ene echte match. Samenwerking Happix en e-Matching Als je door de profielen bladert, zal je merken dat de profielfoto’s erg veel invloed hebben op de selectie die je maakt. Niet alleen of iemand er leuk uit ziet, maar ook kledingkeuze, locatie (vakantie, sport, terrasje) en de manier van kijken beïnvloeden jouw idee over die persoon. Zo zullen anderen jouw foto’s ook bekijken. Dus alle reden om eens na te gaan wat jouw foto’s teweegbrengen. Een professionele fotograaf kan zorgen voor een goede presentatie. Ken je geen goede fotograaf? Dan beveelt e-Matching de vergelijkingssite van Happix aan. Je kunt zelf een fotograaf zoeken die bij jou past en bij jou in de buurt gevestigd is.

Nationale Fotokado

Happix presenteert de eerste landelijke kadobon voor fotoshoots! Wil je iemand een persoonlijk kado geven? Heb je geen inspiratie? Geef dan een fotoshoot kado! Niets is zo persoonlijk als iemand blij maken met mooie foto’s. En de ontvanger kiest zelf het moment en welke fotograaf de foto’s maakt! Een blijvende herinnering is het mooiste kado om te geven én te krijgen. Een fotoshoot 100% naar de wensen van de ontvanger! Hoe werkt het Nationale Fotokado? Intussen zijn er al [workers] Happix-fotografen in Nederland die de kadobon accepteren. Het maakt niet uit waar je woont of wat je mooi vindt, want met 50 soorten fotoshoots en alle verschillende fotografie stijlen is er altijd voldoende keuze. Je kunt zelfs gratis je eigen tekst op de Kadobon plaatsen! Er zijn drie soorten kadobonnen: Nationale Fotokado Goud: €100,- Nationale Fotokado Zilver: €50,- Nationale Fotokado Brons: €25,- Het Fotokado ontvang je digitaal of samen het het Fotokadoosje via de post. Dit vouw je zelf heel gemakkelijk in elkaar. Je geeft het aan de ontvanger en als die het opent….dan is het feest! Want er zit een extra verrassing in... Mensen vinden het leuk om een kadobon te geven en nóg leuker om een persoonlijke kadobon te krijgen. Het Nationale Fotokado is vanaf de verkoopdatum 1 jaar geldig en moet in één keer besteed worden.

Wij Special Media

Wij Special Media BV (WSM) is sinds 1974 actief op de jonge oudermarkt. Met een toonaangevend mediapakket richt WSM zich op aanstaande en jonge ouders met een kind t/m 12 jaar. Deze doelgroep heeft een grote behoefte aan allerlei informatie die direct of indirect samenhangt met de zwangerschap, geboorte en opvoeding van een kind. WSM springt in op deze grote informatiebehoefte. Door middel van een compleet pakket van geïntegreerde media wordt de doelgroep precies op het juiste moment, via het juiste medium bereikt. Dit mediapakket wordt geheel gratis aangeboden aan zwangere vrouwen en vrouwen met een kind t/m 12 jaar. Met een krachtig wervingsprogramma - breed gespreid over relevante media - vergaart WSM nagenoeg alle adressen van zwangere vrouwen van Nederland. Het aanbieden van een (gratis) mediapakket aan een zwangere vrouw is voor haar de reden om haar adresgegevens te verstrekken aan WSM. Op een totaal van 174.507 levendgeborenen (2014) scoort WSM een dekking van 75,1%. Daarmee is WSM de marktleider in bereik op de babymarkt. En de media van WSM behoort tot de hoogst gewaardeerde in de babymarkt. WIJ Special Media is 100% onderdeel van Prénatal Moeder & Kind BV. De Blije Doos De Blije Doos is een uniek sampling pakket met nuttige producten en informatie voor de moeder van een aanstaande baby. Als er een geldige zwangerschap bij Wij Media bekend is, ontvang je rond de periode dat je 3 tot 4 maanden zwanger bent een uitnodiging (per mail) om de blije doos op te halen bij Prénatal. De blije doos heeft een waarde van €45,- aan producten en €155,- aan waardebonnen. De inhoud kan iedere maand variëren: dat maakt de verrassing altijd groot! Samenwerking Happix en Wij Special Media Happix gaat een hele toffe samenwerking aan met de Blije Doos. Binnenkort begint een speciale actie waarbij zwangere vrouwen via Wij Media/ de Blije Doos een speciale aanbieding krijgen voor zwangerschaps- en newbornshoots! Er zullen in de Blije Doos fotoshoots en cadeaubonnen van Happix zitten. Op deze manier kunnen aanstaande moeders bij Happix terecht voor een zwangerschaps-, newborn of kinderfotoshoot.

Pf-magazine

Pf is al 30 jaar hét vakblad voor de professionele fotograaf. De kracht van het blad is de combinatie van vaktechnische inhoud en beeld, samengesteld door een betrokken onafhankelijke redactie. Iedere uitgave bevat een uniek portfolio van een professionele fotograaf. Pf is een bron van informatie, inspiratie, techniek, portfolio, interview, achtergrond, specials en creatie. Het vakblad verschijnt 8 keer per jaar, op extra groot formaat en een uniek portfolio op speciaal papier. Tevens verschijnt er twee keer per jaar een special edition. Pf is behalve als abonnement ook in de losse verkoop verkrijgbaar via deze website. Samenwerking Happix en Pf Happix wil voor waarde zorgen voor de professioneel fotograaf. Het ondernemersportaal is een samenwerking van Pf en Happix. Fotografie gaat veel verder dan het maken van een mooie plaat. Zonder een goed ondernemersplan ben je tegenwoordig nergens. Maar op wat voor manier kun je je onderscheiden, hoe zorg je dat klanten jou weten te vinden en ook terugkomen, hoe ga je om met social media? Zomaar een aantal vragen die je tegen kunt komen in je bedrijfsvoering. Binnen het ondernemersportaal vindt je een grote diversiteit aan artikelen over het ondernemerschap. Daarnaast is het ook mogelijk om zelf een vraag te stellen. Deze komt bij de juiste (Happix) specialist terecht voor een passend antwoord. Speciaal voor bij Happix aangesloten, actieve fotografen (met een live profiel), is het mogelijk om alle video’s te bekijken in je Happix profiel. Daarnaast zien aangesloten fotografen iedere week als eerste een nieuwe video!

chatIcon

We maken op onze website gebruik van cookies voor marketingdoeleinden en vanwege technische en analytische redenen. Hier en hier kun je meer informatie vinden. Ga door als je akkoord gaat.