Ik luister, ik observeer Ik kijk, ik fotografeer Ik geef vorm, ik creëer! Ik maak beelden waarmee professionals en bedrijven verder kunnen komen, waarmee ze hun uitstraling en onderscheidend vermogen kunnen vergroten, en waarmee ze dus klanten en omzet kunnen aantrekken. Dan bedoel ik professioneel beeldmateriaal voor websites, PR en reclame materiaal, publicaties of als aankleding van het bedrijf. Als bedrijfsfotograaf maak ik het en verzorg desgewenst ook het bijbehorend project management en begeleiding. Mijn specialisme is het realiseren van groot formaat wandvullende foto's, ook wel fotobehang genoemd, maar wel uit 1 stuk! Van het maken van een foto tot de oplevering, ik neem al het werk uit handen. Hiermee breng ik sfeer en uitstraling in bedrijven. Klanten en bezoekers maar ook medewerkers zullen zich er thuis voelen! Met mijn bedrijf ben ik veel meer dan enkel fotograaf: ik breng met fotografie bedrijven en professionals in beeld! Beeldcommunicatie gaat verder dan simpelweg een paar foto's op de website of in een brochure. Het is het samenspel tussen doel, doelgroep, boodschap en vormgeving wat bepaalt hoe effectief een reclame uiting is.
14 jaar ervaring
Het lijkt zo gemakkelijk om een gebouw en al haar schoonheid vast te leggen, maar dit is ook een kunst. Je hebt te maken met de visie van de architect, lichtfactoren en invalshoeken.
Ik breng bedrijven in beeld!Ik luister, ik observeerIk kijk, ik fotografeerIk geef vorm, ik creëer! Met mijn bedrijf ben ik veel meer dan enkel fotograaf: ik breng met fotografie bedrijven en professionals in beeld! Beeldcommunicatie gaat verder dan simpelweg een paar foto's op de website of in een brochure. Het is het samenspel tussen doel, doelgroep, boodschap en vormgeving wat bepaalt hoe effectief een reclame uiting is.\n\nIk breng bedrijven in beeld!Ik luister, ik observeerIk kijk, ik fotografeerIk geef vorm, ik cre�er! Met mijn bedrijf ben ik veel meer dan enkel fotograaf: ik breng met fotografie bedrijven en professionals in beeld! Beeldcommunicatie gaat verder dan simpelweg een paar foto's op de website of in een brochure. Het is het samenspel tussen doel, doelgroep, boodschap en vormgeving wat bepaalt hoe effectief een reclame uiting is. ...
\n\n
Huizenkopers, maar ook degene die op zoek gaat naar zakelijk onroerend goed, gaat als eerste oriënteren op internet. Daarbij spelen foto's een grote rol, die geven namelijk de eerste indruk! Natuurlijk is het mogelijk om een ruimte veel groter te laten lijken op de foto dan deze in werkelijkheid is… dat lijkt heel verleidelijk. Mijn advies: probeer, afhankelijk van het doel, een zo reëel mogelijk beeld te scheppen van het vastgoed object.\n\nHuizenkopers, maar ook degene die op zoek gaat naar zakelijk onroerend goed, gaat als eerste ori�nteren op internet. Daarbij spelen foto's een grote rol, die geven namelijk de eerste indruk! Natuurlijk is het mogelijk om een ruimte veel groter te laten lijken op de foto dan deze in werkelijkheid is� dat lijkt heel verleidelijk. Mijn advies: probeer, afhankelijk van het doel, een zo re�el mogelijk beeld te scheppen van het vastgoed object. ...
\n\n
...