Wijzigen & Annuleren

Wijzigen & Annuleren


Wil je je vrijblijvende aanvraag annuleren?

  • Geen probleem. Zolang de shoot niet definitief is, verloopt die vanzelf
  • Als je zelf de aanvraag annuleert in je account en je vertelt ons de reden zijn we erg blij
  • Zo kunnen we Happix verder verbeteren!

Wil je de door jou bevestigde fotoshoot verplaatsen?

  • Stuur in je account een bericht aan je fotograaf
  • Stem samen een nieuwe datum en tijd af
  • Je fotograaf verplaatst voor jou de fotoshoot
  • Jij bevestigt dit nieuwe moment in jouw account
  • Vervolgens wordt alles automatisch aangepast
  • Is er nog geen nieuw moment? Geen probleem, dan blijft de shoot open staan tot je een nieuw moment hebt

Wil je het pakket van je fotoshoot aanpassen?

  • Nadat je je fotoshoot definitief hebt gemaakt kan dit altijd nog
  • Bij je fotoshoot in je account vind je een knop 'Pakket upgraden'
  • Je kiest je nieuwe pakket
  • Alles wordt automatisch aangepast

Wil je de door jou bevestigde fotoshoot annuleren?

  • Je hebt je fotoshoot reeds definitief gemaakt met je voorschot en nu wil je alsnog annuleren?
  • Bij een fotoshoot is sprake van een maatwerkdienst waarvoor je fotograaf tijd en capaciteit reserveert
  • Maar... geen zorgen, bij Happix kun je zelfs tot 48 uur van te voren gratis de fotoshoot annuleren
  • Fotoshoots die korter dan 48 uur vooraf verplaatst worden kunnen later niet meer geannuleerd worden
  • Bij annuleringen korter dan 48 uur vooraf of no-show geldt een fee van 100% van het totale vooraf afgesproken bedrag
  • Bij annulering van een fotoshoot die (deels) betaald is met een kortings- of kadocode, of met het Nationale Fotokado, vervalt de waarde van deze code of kadobon
  • Je stuurt hiervoor een bericht vanuit je account aan de klantenservice. Wij maken dan alles voor je in orde
  • Wel willen we graag van je weten wat de reden is. Zo kunnen we Happix iedere dag verder verbeteren

Annuleert je fotograaf de fotoshoot?

  • Daar zijn we niet blij mee. Gelukkig heb je via Happix geboekt en ben je zeker van eventuele gedane betalingen
  • Daarnaast willen wij je héél graag helpen om een goede vervangende fotograaf te vinden. Neem daarvoor contact op met de klantenservice
  • Geef aan welke alternatieve fotografen bij jouw wensen passen
  • Hoe meer keuzes jij aan ons doorgeeft, hoe meer kans dat dat slaagt
  • Heb er aub begrip voor dat wij als intermediair afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van fotografen en de termijn waarop een vervanger gevonden moet worden
  • Wanneer je fotograaf een fotoshoot annuleert die (deels) betaald is met een kortings- of kadocode, of met het Nationale Fotokado, krijg je van ons een nieuwe code of kadobon
  • Ook kan er sprake zijn van een ander tarief. Omdat iedere fotograaf eigen tarieven hanteert, is dit niet te voorkomen
  • Een passende vervanging is daarmee niet volledig te garanderen, maar we doen ons uiterste best voor je!
  • Indien je fotograaf geen goede reden heeft voor deze annulering zullen we het betreffende account direct op inactief zetten
  • Heb je al een betaling gedaan? Die storten we direct terug of we koppelen hem aan een nieuwe fotoshoot bij een andere fotograaf 

We hebben wat hierboven omschreven staat natuurlijk ook beschikbaar in dure juridische taal.
Ga maar eens zitten voor de Algemene Voorwaarden van Happix.

chatIcon

We maken op onze website gebruik van cookies voor technische en analytische redenen en voor marketingdoeleinden. Hier en hier kun je meer informatie vinden. Ga door als je akkoord gaat.