Loading...

Wijzigen & annuleren


Wil je je vrijblijvende aanvraag annuleren?

  • Geen probleem. Wanneer jij je fotoshoot niet definitief vastlegt, verloopt die vanzelf
  • Als je zelf de aanvraag annuleert in je account en je vertelt ons de reden zijn we erg blij
  • Zo kunnen we Happix verder verbeteren!

Wil je de door jou bevestigde fotoshoot verplaatsen?

  • Stuur in je dashboard een bericht aan je fotograaf
  • Stem samen een nieuwe datum en tijd af
  • Je fotograaf verplaatst voor jou de fotoshoot
  • Jij bevestigt dit nieuwe moment in jouw account
  • Vervolgens wordt alles automatisch aangepast
  • Is er nog geen nieuw moment? Geen probleem, dan blijft de shoot open staan tot je een nieuw moment hebt

Wil je het pakket van je fotoshoot aanpassen?

  • Nadat je je fotoshoot definitief hebt gemaakt kan dit altijd nog
  • Bij je fotoshoot in je account vind je een knop 'Pakket upgraden'
  • Je kiest je nieuwe pakket
  • Alles wordt automatisch aangepast

Wil je de door jou bevestigde fotoshoot annuleren?

  • Je hebt je fotoshoot reeds definitief gemaakt met je voorschot en nu wil je alsnog annuleren?
  • Bij een fotoshoot is sprake van een maatwerkdienst waarvoor je fotograaf tijd en capaciteit reserveert
  • Maar... geen zorgen, bij Happix kun je kiezen om tot twee weken of zelfs tot twee dagen vooraf te mogen annuleren
  • Fotoshoots die korter dan deze afgesproken periode verplaatst worden kun je later niet alsnog annuleren
  • No-show is niet leuk. In dat geval betaal je 100% van het afgesproken bedrag
  • Bij annulering van een fotoshoot die (deels) betaald is met een kortings- of kadocode, of met het Nationale Fotokado, vervalt de waarde van deze code of kadobon
  • Om te annuleren stuur je bericht vanuit je dashboard aan de klantenservice. Wij maken dan alles voor je in orde
  • Wel willen we graag van je weten wat de reden is. Zo kunnen we Happix iedere dag verder verbeteren

Annuleert je fotograaf de fotoshoot?

  • Daar zijn we niet blij mee. Gelukkig heb je via Happix geboekt en ben je zeker van eventuele gedane betalingen
  • We helpen je graag een goede vervangende fotograaf te vinden. Neem daarvoor contact op met de klantenservice. Hier kunnen last-minute kosten aan verbonden zijn
  • Heb er aub begrip voor dat wij als intermediair afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van fotografen en de termijn waarop een vervanger gevonden moet worden
  • Wanneer je fotograaf een fotoshoot annuleert die (deels) betaald is met een kortings- of kadocode, of met het Nationale Fotokado, krijg je van ons een nieuwe code of kadobon
  • Ook kan er sprake zijn van een ander tarief. Omdat iedere fotograaf eigen tarieven hanteert, is dit niet te voorkomen
  • Heb je geboekt met Zekerheid? Dan krijg je tegen het origele tarief gratis een vervangende fotograaf. Neem contact op met de klantenservice
  • Indien je fotograaf geen goede reden heeft voor deze annulering zullen we het betreffende account direct op inactief zetten
  • Heb je al een betaling gedaan? Die storten we direct terug of we koppelen hem aan een nieuwe fotoshoot bij een andere fotograaf 

We hebben wat hierboven omschreven staat natuurlijk ook beschikbaar in dure juridische taal.
Ga maar eens zitten voor de Algemene Voorwaarden van Happix.

chatIcon

We maken op onze website gebruik van cookies voor marketingdoeleinden en vanwege technische en analytische redenen. Hier en hier kun je meer informatie vinden. Ga door als je akkoord gaat.